Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3312
Назва: Шкільний булінг як актуальна педагогічна проблема сьогодення
Автори: Лалак, Наталія Володимирівна
Пеняк, В.
Ключові слова: агресія
насильство
булінг
третирування
агресивна поведінка
шкільне середовище
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): В статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено сутність поняття «булінг». Авторами визначено чинники, які впливають на виникнення цього явища, виокремлено суттєві його ознаки. Окреслено основні показники і характеристики, що вказують на можливість існування шкільного булінгу в освітньому середовищі сучасного закладу освіти.
Опис: Лалак, Н.В. Шкільний булінг як актуальна педагогічна проблема сьогодення / Н.В. Лалак, В. Пеняк // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 132-136
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3312
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lalak_School_bulling.pdf.pdfШкільний булінг як актуальна педагогічна проблема сьогодення1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.