Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315
Название: | Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства |
Авторы: | Лесишин, А. О. Кузьма-Качур, Марія Іванівна |
Ключевые слова: | проблемна ситуація розумова діяльність проблемне навчання урок природознавства |
Дата публикации: | 2018 |
Издательство: | МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається роль проблемного навчання як засобу активізації розумової діяльності молодших школярів на уроках природознавства. Розкрито види та прийоми використання проблемних ситуацій на уроках природознавства. |
Описание: | Лесишин А. О. Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства / А. О. Лесишин, М. І. Кузьма-Качур // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С. 71-75. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kuzma-Kachur_PROBLEM_ SITUATION.pdf | Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства | 865.22 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.