Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315
Название: Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства
Авторы: Лесишин, А. О.
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключевые слова: проблемна ситуація
розумова діяльність
проблемне навчання
урок природознавства
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається роль проблемного навчання як засобу активізації розумової діяльності молодших школярів на уроках природознавства. Розкрито види та прийоми використання проблемних ситуацій на уроках природознавства.
Описание: Лесишин А. О. Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства / А. О. Лесишин, М. І. Кузьма-Качур // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С. 71-75.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kuzma-Kachur_PROBLEM_ SITUATION.pdfПроблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства865.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.