Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315
Назва: | Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства |
Автори: | Лесишин, А. О. Кузьма-Качур, Марія Іванівна |
Ключові слова: | проблемна ситуація розумова діяльність проблемне навчання урок природознавства |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається роль проблемного навчання як засобу активізації розумової діяльності молодших школярів на уроках природознавства. Розкрито види та прийоми використання проблемних ситуацій на уроках природознавства. |
Опис: | Лесишин А. О. Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства / А. О. Лесишин, М. І. Кузьма-Качур // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С. 71-75. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kuzma-Kachur_PROBLEM_ SITUATION.pdf | Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства | 865.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.