Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лесишин, А. О. | - |
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-27T08:40:36Z | - |
dc.date.available | 2019-05-27T08:40:36Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315 | - |
dc.description | Лесишин А. О. Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства / А. О. Лесишин, М. І. Кузьма-Качур // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С. 71-75. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається роль проблемного навчання як засобу активізації розумової діяльності молодших школярів на уроках природознавства. Розкрито види та прийоми використання проблемних ситуацій на уроках природознавства. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | проблемна ситуація | en_US |
dc.subject | розумова діяльність | en_US |
dc.subject | проблемне навчання | en_US |
dc.subject | урок природознавства | en_US |
dc.title | Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kuzma-Kachur_PROBLEM_ SITUATION.pdf | Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства | 865.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.