Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛесишин, А. О.-
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2019-05-27T08:40:36Z-
dc.date.available2019-05-27T08:40:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3315-
dc.descriptionЛесишин А. О. Проблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства / А. О. Лесишин, М. І. Кузьма-Качур // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - №Випуск 2(2). - С. 71-75.en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається роль проблемного навчання як засобу активізації розумової діяльності молодших школярів на уроках природознавства. Розкрито види та прийоми використання проблемних ситуацій на уроках природознавства.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпроблемна ситуаціяen_US
dc.subjectрозумова діяльністьen_US
dc.subjectпроблемне навчанняen_US
dc.subjectурок природознавстваen_US
dc.titleПроблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuzma-Kachur_PROBLEM_ SITUATION.pdfПроблемна ситуація як умова активізації розумової діяльності на уроках природознавства865.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.