Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3320
Название: Виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспект
Авторы: Поринець, Д. І.
Брижак, Надія Юріївна
Ключевые слова: здоров’я
здоров’язбережувальна поведінка
молодші школярі
здоров’язбережувальна компетентність
Дата публикации: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається теоретичний аспект процесу виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Узагальнено сучасні підходи до інтерпретації поняття «здоров’язбережувальна поведінка» дітей молодшого шкільного віку; Використовуючи метод теоретичного аналізу психолого-педагогічних і навчально-методичних джерел уточнено зміст понять «здоров’я», «здоров’язбереження», «здоров’язбережувальна компетентність» у сучасних дослідженнях українських науковців. Визначено, що збереження та розвиток здоров’я молодших школярів заслуговує особливу увагу.
Описание: Поринець, Д. І. Виховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспект / Д. І. Поринець, Н. Ю. Брижак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 146-150
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3320
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bryzhak_Education.pdf.pdfВиховання проблеми здоров’язбережувальної поведінки дітей молодшого шкільного віку: теоретичний аспект1.11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.