Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3324
Название: Continious education of the primaty school teacher
Авторы: Rozman, I.
Розман, Ірина Іллівна
Paida, G.
Ключевые слова: competence
continuous education
pedagogical culture
self-perfection
self-knowledge
self-realization
creativity
Дата публикации: 2019
Краткий осмотр (реферат): The article considers the importance of continuous professional self-education of the primary school teachers, forms of self-education, which help achieve personal and professional growth. It is emphasized on the necessity of systematic improvement of pedagogical skills - the highest level of pedagogical culture of the teacher. The process of development of the primary school teacher’s personality in the system of continuous professional self-education is also substantiated. It is proved that self-education is characterized by the individuality, originality and interest of the primary school teacher in his professional growth. The emphasis is on the importance of the school leadership’s and primary school teachers’ managerial competence.
Описание: Rozman I. Continious education of the primaty school teacher / I. Rozman, G. Paida // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 160-163
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3324
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rozman_Continious_education.pdf.pdfContinious education of the primaty school teacher1.1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.