Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3332
Title: | Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища |
Authors: | Яцканич, Н. Ю. Гарапко, Віталія Іванівна |
Keywords: | вища освіта педагогіка |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Реформа вищої освіти в Україні й Загальноєвропейські рекомендації із мовної освіти ставлять перед вищими навчальними закладами завдання – забезпечити таку підготовку фахівців, професійний рівень яких задовольняв би європейські стандарти. Результатом такої підготовки є здатність випускника виконувати професійні функції на належному рівні, що проявляється у професійній готовності. Теоретична інтерпретація поняття готовності та прикладна його реалізація на теренах України пройшли тривалий і складний процес. |
Description: | Яцканич, Н. Ю. Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища / Н. Ю. Яцканич, В. І.Гарапко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 203-205 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3332 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Harapko_Analysis.pdf.pdf | Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.