Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3332
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яцканич, Н. Ю. | - |
dc.contributor.author | Гарапко, Віталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-28T11:38:25Z | - |
dc.date.available | 2019-05-28T11:38:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3332 | - |
dc.description | Яцканич, Н. Ю. Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища / Н. Ю. Яцканич, В. І.Гарапко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 203-205 | en_US |
dc.description.abstract | Реформа вищої освіти в Україні й Загальноєвропейські рекомендації із мовної освіти ставлять перед вищими навчальними закладами завдання – забезпечити таку підготовку фахівців, професійний рівень яких задовольняв би європейські стандарти. Результатом такої підготовки є здатність випускника виконувати професійні функції на належному рівні, що проявляється у професійній готовності. Теоретична інтерпретація поняття готовності та прикладна його реалізація на теренах України пройшли тривалий і складний процес. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | педагогіка | en_US |
dc.title | Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Harapko_Analysis.pdf.pdf | Аналіз поняття готовності як психолого-педагогічного явища | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.