Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335
Title: Формування економічної стратегії підприємства
Authors: Максименко, Діана Вікторівна
Шулевка, О.Ю.
Keywords: економіка підприємства
стратегічний аналіз
менеджмент
маркетинг
Issue Date: 2019
Abstract: Сьогодні, в умовах нестабільності бізнес-середовища, яке характеризується невизначеністю, підвищеною турбулентністю, впливом значної кількості дестабілізуючих чинників, глобальними та локальними викликами, виживання, стабілізація та розвиток підприємства у значній мірі залежать від правильно сформованої економічної стратегії. Сучасне підприємство – це складна відкрита виробничо-господарська і соціальна система. Успішний його розвиток залежить від злагодженого функціонування усіх його ланок. Саме тому від обраної, детально опрацьованої та обґрунтованої економічної стратегії залежить здатність підприємства адаптуватися до змін зовнішнього середовища та забезпечення внутрішньої координації дій. На жаль, доводиться констатувати той факт, що переважна більшість вітчизняних підприємств з об’єктивних причин і до теперішнього часу недостатньо займаються питаннями власного стратегічного розвитку.
Description: Максименко, Д. В. Формування економічної стратегії підприємства / Д. В. Максименко, О.Ю. Шулевка // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 218-221
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maksymenko_Formation_of_economic.pdf.pdfФормування економічної стратегії підприємства644.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.