Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335
Название: Формування економічної стратегії підприємства
Авторы: Максименко, Діана Вікторівна
Шулевка, О.Ю.
Ключевые слова: економіка підприємства
стратегічний аналіз
менеджмент
маркетинг
Дата публикации: 2019
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні, в умовах нестабільності бізнес-середовища, яке характеризується невизначеністю, підвищеною турбулентністю, впливом значної кількості дестабілізуючих чинників, глобальними та локальними викликами, виживання, стабілізація та розвиток підприємства у значній мірі залежать від правильно сформованої економічної стратегії. Сучасне підприємство – це складна відкрита виробничо-господарська і соціальна система. Успішний його розвиток залежить від злагодженого функціонування усіх його ланок. Саме тому від обраної, детально опрацьованої та обґрунтованої економічної стратегії залежить здатність підприємства адаптуватися до змін зовнішнього середовища та забезпечення внутрішньої координації дій. На жаль, доводиться констатувати той факт, що переважна більшість вітчизняних підприємств з об’єктивних причин і до теперішнього часу недостатньо займаються питаннями власного стратегічного розвитку.
Описание: Максименко, Д. В. Формування економічної стратегії підприємства / Д. В. Максименко, О.Ю. Шулевка // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 218-221
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Maksymenko_Formation_of_economic.pdf.pdfФормування економічної стратегії підприємства644.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.