Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335
Назва: Формування економічної стратегії підприємства
Автори: Максименко, Діана Вікторівна
Шулевка, О.Ю.
Ключові слова: економіка підприємства
стратегічний аналіз
менеджмент
маркетинг
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Сьогодні, в умовах нестабільності бізнес-середовища, яке характеризується невизначеністю, підвищеною турбулентністю, впливом значної кількості дестабілізуючих чинників, глобальними та локальними викликами, виживання, стабілізація та розвиток підприємства у значній мірі залежать від правильно сформованої економічної стратегії. Сучасне підприємство – це складна відкрита виробничо-господарська і соціальна система. Успішний його розвиток залежить від злагодженого функціонування усіх його ланок. Саме тому від обраної, детально опрацьованої та обґрунтованої економічної стратегії залежить здатність підприємства адаптуватися до змін зовнішнього середовища та забезпечення внутрішньої координації дій. На жаль, доводиться констатувати той факт, що переважна більшість вітчизняних підприємств з об’єктивних причин і до теперішнього часу недостатньо займаються питаннями власного стратегічного розвитку.
Опис: Максименко, Д. В. Формування економічної стратегії підприємства / Д. В. Максименко, О.Ю. Шулевка // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.);заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №Випуск 1(26). - С. 218-221
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3335
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maksymenko_Formation_of_economic.pdf.pdfФормування економічної стратегії підприємства644.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.