Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/333
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарценюк, Марина Олексіївна-
dc.contributor.authorШтих, Ірина Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-11-15T12:45:07Z-
dc.date.available2017-11-15T12:45:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/333-
dc.description.abstractРозкривається зміст поняття спрямованості особистості як психічної властивості, в якій виражаються потреби, мотиви, світогляд, настанови, цілі життя й діяльності. Показано місце спрямованості в структурі особистості і її роль у мотиваційні сфері. Здійснено теоретичний аналіз проблеми і представлені результати власного дослідження впливу спрямованості особистості учнів на їх психічні стани в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectспрямованістьen_US
dc.subjectмотиваційна сфераen_US
dc.subjectмотивиen_US
dc.subjectнастановиen_US
dc.subjectпсихічні станиen_US
dc.subjectдетермінанти станівen_US
dc.titleСпрямованість як вищий етап у розвитку мотиваційної сфери особистостіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martsenyuk_Maryna_Oleksiivna_Shtyh_Iryna_Igorivna_Spryamovanist_yak_vyshhyj_etap_u_rozvytku_motyvatsijnoi_sfery_osobystosti.pdfСпрямованість як вищий етап у розвитку мотиваційної сфери особистості308.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.