Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3345
Назва: | Науково-теоретичний аналіз проблеми формування мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням |
Автори: | Андрусяк, О.В. Барна, Христина Василівна |
Ключові слова: | мовленнєва діяльність діти з вадами мовлення тяжкі порушення мовлення |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано різні аспекти досліджуваної проблеми в роботах українських та зарубіжних вчених. Визначено, що основним та рушійним чинником мовленнєвої діяльності людини є потреба у спілкуванні. Мовлення розглядається як двовекторна діяльність, спрямована, на засвоєння мови та використання її в актах комунікації. |
Опис: | Андрусяк, О. В. Науково-теоретичний аналіз проблеми формування мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням / О. В. Андрусяк, Х. В. Барна // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.9-12 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3345 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Barna_scientific-theoretical.pdf.pdf | Науково-теоретичний аналіз проблеми формування мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням | 709.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.