Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350
Title: | Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення |
Authors: | Васьо, М. М. Чекан, Оксана Іванівна |
Keywords: | мовленнєва діяльність діти дошкільного віку мовленнєвий розвиток |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | У статті проаналізовано теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Визначено, що філософське розуміння мовленнєвої діяльності пов’язується зі спілкуванням людини, її активністю, творчим перетворенням середовища, інтеграцією в соціум. |
Description: | Васьо, М. М. Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення / М. М. Васьо, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.36-44 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chekan_Theoretical-methodical.pdf.pdf | Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення | 734.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.