Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васьо, М. М. | - |
dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-29T13:31:50Z | - |
dc.date.available | 2019-05-29T13:31:50Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3350 | - |
dc.description | Васьо, М. М. Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення / М. М. Васьо, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.36-44 | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення. Визначено, що філософське розуміння мовленнєвої діяльності пов’язується зі спілкуванням людини, її активністю, творчим перетворенням середовища, інтеграцією в соціум. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | мовленнєва діяльність | en_US |
dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | en_US |
dc.title | Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chekan_Theoretical-methodical.pdf.pdf | Теоретико-методичні засади дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників із порушенням мовлення | 734.98 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.