Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3378
Назва: | Огляд оцінювання компетентностей підготовки фахівців спеціальності 014 "Середня освіта (Мова та література (англійська))" як наукова проблема |
Автори: | Паллаг, Г. О. Гарапко, Віталія Іванівна |
Ключові слова: | компетентності атестація здобувачів вищої освіти оцінювання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Традиційно стратегії практичного оцінювання, розроблені для студентів або фахівців, значною мірою зосереджені на суворому аналізі знань і навичок, що базуються на папері, в межах компетенцій фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))». На сьогодні, існує багато перешкод на шляху впровадження системи оцінки компетентностей фахівців спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література(англійська)). При введенні нових або більш формалізованих і структурованих підходів до оцінювання компетентностей, є ряд потенційних перепон, які треба опрацювати розробникам програм підготовки фахівців. |
Опис: | Паллаг, Г. О. Огляд оцінювання компетентностей підготовки фахівців спеціальності 014 "Середня освіта (Мова та література (англійська))" як наукова проблема / Г. О. Паллаг, В. І. Гарапко // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2019. - №Випуск 1(3). - С.124-131 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3378 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Garapko_Review_assessment.pdf.pdf | Огляд оцінювання компетентностей підготовки фахівців спеціальності 014 "Середня освіта (Мова та література (англійська))" як наукова проблема | 748.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.