Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405
Titel: Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства
Autoren: Рубіш, Марина Андріївна
Арович, В. В.
Stichwörter: імідж
організація
конкурентоспроможність
маніпулювання
візуалізація
вербалізація
реклама
іміджологія
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: У статті розглянуто інструменти, які використовуються для формування іміджу організації, його складові, а також чинники внутрішнього та зовнішнього середовища впливу.
Beschreibung: Рубіш М. А. Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства / М. А. Рубіш, В. В. Арович // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.220-223
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Rubish_ Features_of_the_mechanism_of_forming_the_mage_trading_enterprise.pdfОсобливості механізму формування іміджу торгового підприємства1.03 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.