Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405
Title: Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства
Authors: Рубіш, Марина Андріївна
Арович, В. В.
Keywords: імідж
організація
конкурентоспроможність
маніпулювання
візуалізація
вербалізація
реклама
іміджологія
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Abstract: У статті розглянуто інструменти, які використовуються для формування іміджу організації, його складові, а також чинники внутрішнього та зовнішнього середовища впливу.
Description: Рубіш М. А. Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства / М. А. Рубіш, В. В. Арович // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.220-223
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rubish_ Features_of_the_mechanism_of_forming_the_mage_trading_enterprise.pdfОсобливості механізму формування іміджу торгового підприємства1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.