Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405
Название: Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства
Авторы: Рубіш, Марина Андріївна
Арович, В. В.
Ключевые слова: імідж
організація
конкурентоспроможність
маніпулювання
візуалізація
вербалізація
реклама
іміджологія
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто інструменти, які використовуються для формування іміджу організації, його складові, а також чинники внутрішнього та зовнішнього середовища впливу.
Описание: Рубіш М. А. Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства / М. А. Рубіш, В. В. Арович // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.220-223
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rubish_ Features_of_the_mechanism_of_forming_the_mage_trading_enterprise.pdfОсобливості механізму формування іміджу торгового підприємства1.03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.