Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405
Назва: Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства
Автори: Рубіш, Марина Андріївна
Арович, В. В.
Ключові слова: імідж
організація
конкурентоспроможність
маніпулювання
візуалізація
вербалізація
реклама
іміджологія
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто інструменти, які використовуються для формування іміджу організації, його складові, а також чинники внутрішнього та зовнішнього середовища впливу.
Опис: Рубіш М. А. Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства / М. А. Рубіш, В. В. Арович // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.220-223
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rubish_ Features_of_the_mechanism_of_forming_the_mage_trading_enterprise.pdfОсобливості механізму формування іміджу торгового підприємства1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.