Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРубіш, Марина Андріївна-
dc.contributor.authorАрович, В. В.-
dc.date.accessioned2019-06-06T08:20:15Z-
dc.date.available2019-06-06T08:20:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3405-
dc.descriptionРубіш М. А. Особливості механізму формування іміджу торгового підприємства / М. А. Рубіш, В. В. Арович // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : МДУ, 2018. - Випуск 2(2). - С.220-223en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто інструменти, які використовуються для формування іміджу організації, його складові, а також чинники внутрішнього та зовнішнього середовища впливу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectорганізаціяen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectманіпулюванняen_US
dc.subjectвізуалізаціяen_US
dc.subjectвербалізаціяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectіміджологіяen_US
dc.titleОсобливості механізму формування іміджу торгового підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rubish_ Features_of_the_mechanism_of_forming_the_mage_trading_enterprise.pdfОсобливості механізму формування іміджу торгового підприємства1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.