Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3457
Назва: Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема
Автори: Товканець, Ганна Василівна
Вагерич, Наталія Сергіївна
Ключові слова: діалог
діалогічна взаємодія
професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи
діалогічний підхід
модель учителя початкової школи
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність діалогічного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи, його роль у професійному становленні майбутнього фахівця; проаналізовано форми діалогічної взаємодії викладача і студентів у педагогічному процесі. Наголошується на особливості діалогічної взаємодії, яка характеризується тим, що активно організуюче ставлення виявляється не лише до предмета спільної діяльності, а й до самого партнера зі спілкування; внутрішньою умовою діалогічної взаємодії виступають взаємини між викладачем та студентом, які можна кваліфікувати як особистісні, рівноправні у спілкуванні. Конструктивними для реалізації діалогічного підходу є спілкування на підставі захоплення спільною творчою діяльністю та спілкування, що ґрунтується на дружньому ставленні до викладача, позитивному особистісному сприйнятті студентами свого педагога.
Опис: Товканець Г. В. Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема / Г. В. Товканець, Вагерич С. Н // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 113-116
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3457
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_dialogical_approach_ the_vocational_training.pdfДіалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема749.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.