Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3457
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.contributor.author | Вагерич, Наталія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-10T06:35:26Z | - |
dc.date.available | 2019-09-10T06:35:26Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3457 | - |
dc.description | Товканець Г. В. Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема / Г. В. Товканець, Вагерич С. Н // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 113-116 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність діалогічного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи, його роль у професійному становленні майбутнього фахівця; проаналізовано форми діалогічної взаємодії викладача і студентів у педагогічному процесі. Наголошується на особливості діалогічної взаємодії, яка характеризується тим, що активно організуюче ставлення виявляється не лише до предмета спільної діяльності, а й до самого партнера зі спілкування; внутрішньою умовою діалогічної взаємодії виступають взаємини між викладачем та студентом, які можна кваліфікувати як особистісні, рівноправні у спілкуванні. Конструктивними для реалізації діалогічного підходу є спілкування на підставі захоплення спільною творчою діяльністю та спілкування, що ґрунтується на дружньому ставленні до викладача, позитивному особистісному сприйнятті студентами свого педагога. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | діалог | en_US |
dc.subject | діалогічна взаємодія | en_US |
dc.subject | професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи | en_US |
dc.subject | діалогічний підхід | en_US |
dc.subject | модель учителя початкової школи | en_US |
dc.title | Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
A_dialogical_approach_ the_vocational_training.pdf | Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема | 749.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.