Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3457
Title: | Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема |
Authors: | Товканець, Ганна Василівна Вагерич, Наталія Сергіївна |
Keywords: | діалог діалогічна взаємодія професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи діалогічний підхід модель учителя початкової школи |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | У статті розкрито сутність діалогічного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи, його роль у професійному становленні майбутнього фахівця; проаналізовано форми діалогічної взаємодії викладача і студентів у педагогічному процесі. Наголошується на особливості діалогічної взаємодії, яка характеризується тим, що активно організуюче ставлення виявляється не лише до предмета спільної діяльності, а й до самого партнера зі спілкування; внутрішньою умовою діалогічної взаємодії виступають взаємини між викладачем та студентом, які можна кваліфікувати як особистісні, рівноправні у спілкуванні. Конструктивними для реалізації діалогічного підходу є спілкування на підставі захоплення спільною творчою діяльністю та спілкування, що ґрунтується на дружньому ставленні до викладача, позитивному особистісному сприйнятті студентами свого педагога. |
Description: | Товканець Г. В. Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема / Г. В. Товканець, Вагерич С. Н // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 113-116 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3457 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
A_dialogical_approach_ the_vocational_training.pdf | Діалогічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи як педагогічна проблема | 749.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.