Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461
Название: Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів
Авторы: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Бейко, Людмила Василівна
Ключевые слова: критичне мислення
погляди науковців на формування критичного мислення у молодших школярів
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано погляди та розглянуто основні напрямки психолого-педагогічних досліджень зарубіжних та вітчизняних науковців щодо розвитку проблеми формування критичного мислення молодших школярів. Обґрунтовано актуальність та зростання інтересу до означеної проблеми у зв’язку з упровадженням Концепції Нової української школи в освітній процес.
Описание: Кузьма-Качур М. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Бейко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 145-148
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Historical_and_pedagogical_analysis_the_problem_formation.pdfІсторико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів746.14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.