Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461
Назва: | Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів |
Автори: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна Бейко, Людмила Василівна |
Ключові слова: | критичне мислення погляди науковців на формування критичного мислення у молодших школярів |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано погляди та розглянуто основні напрямки психолого-педагогічних досліджень зарубіжних та вітчизняних науковців щодо розвитку проблеми формування критичного мислення молодших школярів. Обґрунтовано актуальність та зростання інтересу до означеної проблеми у зв’язку з упровадженням Концепції Нової української школи в освітній процес. |
Опис: | Кузьма-Качур М. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Бейко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 145-148 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Historical_and_pedagogical_analysis_the_problem_formation.pdf | Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів | 746.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.