Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorБейко, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2019-09-10T08:08:11Z-
dc.date.available2019-09-10T08:08:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3461-
dc.descriptionКузьма-Качур М. І. Історико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Бейко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(9). - С. 145-148en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано погляди та розглянуто основні напрямки психолого-педагогічних досліджень зарубіжних та вітчизняних науковців щодо розвитку проблеми формування критичного мислення молодших школярів. Обґрунтовано актуальність та зростання інтересу до означеної проблеми у зв’язку з упровадженням Концепції Нової української школи в освітній процес.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectкритичне мисленняen_US
dc.subjectпогляди науковців на формування критичного мислення у молодших школярівen_US
dc.titleІсторико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Historical_and_pedagogical_analysis_the_problem_formation.pdfІсторико-педагогічний аналіз проблеми формування критичного мислення молодших школярів746.14 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!