Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3489
Название: | Оцінювання компетентностей підготовки фахівців спеціальностей 014 "Середня освіта (мова та література ( англійська))" як наукова проблема |
Авторы: | Гарапко, Віталія Іванівна |
Ключевые слова: | компетентності фахівці спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література(англійська)) атестація здобувачів вищої освіти оцінювання |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Краткий осмотр (реферат): | Традиційно стратегії практичного оцінювання, розроблені для студентів або фахівців, значною мірою зосереджені на суворому аналізі знань і навичок, що базуються на папері, в межах компетенцій фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))». Метою цієї статті є аналіз побудованої системи оцінки студентів та фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))», а не «підбір засобів», тобто різнорідного збору інструментів оцінки, атестації. Завданням дослідження є проаналізувати компетенції фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))» запропоновані урядовими органами України та оцінку практичного впровадження компетентностей у їх підготовку. Запропоновано використання системи методів дослідження: теоретичних методів: аналізу та узагальнення, порівняння, систематизації та класифікації положень філософських, соціологічних, психологічних та педагогічних наукових джерел літератури з метою з'ясування теоретичних основ та розвитку досліджуваної проблеми. На сьогодні, існує багато перешкод на шляху впровадження системи оцінки компетентностей фахівців спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література(англійська)) . При введенні нових або більш формалізованих і структурованих підходів до оцінювання компетентностей, є ряд потенційних перепон, які треба опрацювати розробникам програм підготовки фахівців. |
Описание: | Гарапко В. І. Оцінювання компетентності підготовки фахівців спеціальності 014 "Середня освіти (Мова та література (англійська))" як наукова проблема / В. І. Гарапко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія. Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2 (45). – С. 31–35 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3489 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ASSESSMENT_OF_COMPETENCIES_TRAINING_OF_SPECIALISTS_014_«SECONDARY_EDUCATION.pdf | Оцінювання компетентності підготовки фахівців спеціальності 014 "Середня освіти (Мова та література (англійська))" як наукова проблема | 789.48 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.