Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГарапко, Віталія Іванівна-
dc.date.accessioned2019-09-16T07:40:44Z-
dc.date.available2019-09-16T07:40:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3489-
dc.descriptionГарапко В. І. Оцінювання компетентності підготовки фахівців спеціальності 014 "Середня освіти (Мова та література (англійська))" як наукова проблема / В. І. Гарапко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія. Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2 (45). – С. 31–35en_US
dc.description.abstractТрадиційно стратегії практичного оцінювання, розроблені для студентів або фахівців, значною мірою зосереджені на суворому аналізі знань і навичок, що базуються на папері, в межах компетенцій фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))». Метою цієї статті є аналіз побудованої системи оцінки студентів та фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))», а не «підбір засобів», тобто різнорідного збору інструментів оцінки, атестації. Завданням дослідження є проаналізувати компетенції фахівців спеціальності 014 «Cередня освіта (Мова та література (англійська))» запропоновані урядовими органами України та оцінку практичного впровадження компетентностей у їх підготовку. Запропоновано використання системи методів дослідження: теоретичних методів: аналізу та узагальнення, порівняння, систематизації та класифікації положень філософських, соціологічних, психологічних та педагогічних наукових джерел літератури з метою з'ясування теоретичних основ та розвитку досліджуваної проблеми. На сьогодні, існує багато перешкод на шляху впровадження системи оцінки компетентностей фахівців спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література(англійська)) . При введенні нових або більш формалізованих і структурованих підходів до оцінювання компетентностей, є ряд потенційних перепон, які треба опрацювати розробникам програм підготовки фахівців.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"en_US
dc.subjectкомпетентностіen_US
dc.subjectфахівці спеціальності 014 Середня освіта (Мова та література(англійська))en_US
dc.subjectатестація здобувачів вищої освітиen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.titleОцінювання компетентностей підготовки фахівців спеціальностей 014 "Середня освіта (мова та література ( англійська))" як наукова проблемаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASSESSMENT_OF_COMPETENCIES_TRAINING_OF_SPECIALISTS_014_«SECONDARY_EDUCATION.pdfОцінювання компетентності підготовки фахівців спеціальності 014 "Середня освіти (Мова та література (англійська))" як наукова проблема789.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.