Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3507
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попович, Надія Ференцівна | - |
dc.contributor.author | Лешко, Х. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-18T07:03:07Z | - |
dc.date.available | 2019-09-18T07:03:07Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3507 | - |
dc.description | Попович Н. Ф. Розвиток мовлення молодших школярів під час вивчення елементів синтаксису на уроках української мови / Н. Ф. Попович, Х. Ю. Лешко // Інноваційна педагогіка: науковий журнал. - Одеса, 2018. - Випуск 7. Том 1. - С. 111-113 | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі розвитку мовлення молодших школярів під час вивчення елементів синтаксису на уроках української мови. Значну увагу приділено актуальності формування в учнів початкових класів комунікативно-мовленнєвих умінь під час вивчення елементів синтаксису. Обгрунтовано ефективні шляхи щодо вдосконалення мовлення молодших школярів. проаналізовано основні види роботи у навчальній діяльності, які спрямовані на розвиток комунікативних умінь учнів. Висвітлено питання важливості розвитку мовлення молодших школярів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Одеса | en_US |
dc.subject | мова і мовлення | en_US |
dc.subject | компетентніний підхід | en_US |
dc.subject | розвиток мовлення | en_US |
dc.subject | синтаксис | en_US |
dc.subject | комунікативно-мовленнєві уміння | en_US |
dc.title | Розвиток мовлення молодших школярів під час вивчення елементів синтаксису на уроках української мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_development_younger_students' speech_while_earning_elements.pdf | Розвиток мовлення молодших школярів під час вивчення елементів синтаксису на уроках української мови | 686.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.