Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorГраб, Л. М.-
dc.contributor.authorЛешко, Х. Ю.-
dc.date.accessioned2019-09-19T05:43:38Z-
dc.date.available2019-09-19T05:43:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3516-
dc.descriptionЛалак Н. В. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, Л. М. Граб, Х. Ю. Лешко // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.100-107en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто окремі підходи до вивчення проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Авторами проаналізовано досліджувану проблему крізь призму змін, що відбуваються в сучасному освітньому просторі України. З'ясовано, що основними принципами організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти є пріоритет їхніх інтересів і потреб, неперервність супроводу. Психологічна та соціально-педагогічна робота з учнями з обмеженими можливостями має спрямовуватися на досягнення головної мети – підготувати їх до самостійного життя. Закцентовано увагу на тому, що особливо ефективною в командній роботі є співпраця практичного психолога, вчителя, асистента вчителя та батьків. Зміни в організації освітнього середовища зумовлюють потребу вирішення низки психолого-педагогічних завдань, одним з яких є забезпечення комплексної допомоги дітям з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідen_US
dc.subjectкомандний підхідen_US
dc.titleОсобливості психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзіїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_psychological_and_pedagogical_support_children_with_disabilities_conditions_inclusion.pdfОсобливості психолого-педагогічного супроводу дітей з обмеженими можливостями в умовах інклюзії1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.