Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3518
Название: Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку
Авторы: Барна, Христина Василівна
Іванова, Вікторія Вікторівна
Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Ключевые слова: просодична сторона мовлення
діти дошкільного віку
ігрова діяльність
логопедичні ігри
мовленнєві порушення
корекційно-виховна робота
Дата публикации: 2018
Издательство: Полтава
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто вплив ігрових прав на корекцію просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку. Визначено поняття "просодика", "просодичний". Обґрунтовано необхідність використання під час корекційно--виховної роботи з дітьми з вадами мовлення, різні види ігор: дидактичні, рухливі, сюжетно-рольові, ігри-драматизації, ігри, для розвитку дрібної моторики. Доведено, що мовні ігри в логопедичній роботі сприяють: співдружності педагога з дитиною; активній увазі до мови; бажанню оволодіти тими чи іншими мовними навичками; руйнуванню старих і формуванню нових навичок мовлення; застосуванню нових мовних навичок у повсякденному житті.
Описание: Барна Х. Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку / Х. Барна, В. Іванова, О. Кас'яненко // Витоки педагогічної майстерності. Серія "Педагогічні науки" : збірник наукових праць / гол. ред. М.В.Гриньова. - Полтава, 2018. - Випуск 22. - С. 17-21
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3518
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_use_play_exercises_the_correction_the_prosodic_side_speech_preschool_children.pdfВикористання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку1.87 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.