Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3518
Назва: | Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку |
Автори: | Барна, Христина Василівна Іванова, Вікторія Вікторівна Кас'яненко, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | просодична сторона мовлення діти дошкільного віку ігрова діяльність логопедичні ігри мовленнєві порушення корекційно-виховна робота |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Полтава |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто вплив ігрових прав на корекцію просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку. Визначено поняття "просодика", "просодичний". Обґрунтовано необхідність використання під час корекційно--виховної роботи з дітьми з вадами мовлення, різні види ігор: дидактичні, рухливі, сюжетно-рольові, ігри-драматизації, ігри, для розвитку дрібної моторики. Доведено, що мовні ігри в логопедичній роботі сприяють: співдружності педагога з дитиною; активній увазі до мови; бажанню оволодіти тими чи іншими мовними навичками; руйнуванню старих і формуванню нових навичок мовлення; застосуванню нових мовних навичок у повсякденному житті. |
Опис: | Барна Х. Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку / Х. Барна, В. Іванова, О. Кас'яненко // Витоки педагогічної майстерності. Серія "Педагогічні науки" : збірник наукових праць / гол. ред. М.В.Гриньова. - Полтава, 2018. - Випуск 22. - С. 17-21 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3518 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_use_play_exercises_the_correction_the_prosodic_side_speech_preschool_children.pdf | Використання ігрових вправ у корекції просодичної сторони мовлення в дітей дошкільного віку | 1.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.