Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3519
Title: | Тренінг як засіб розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів |
Authors: | Щербан, Тетяна Дмитрівна Брецко, Ірина Іванівна |
Keywords: | психологічний тренінг комунікативні здібності майбутній психолог тренінгова програма професійна ідентичність студентів |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | МДУ |
Abstract: | У статті розглянуто розробку та апробацію тренінгової програми з розвитку професійної ідентичності студентів. Здійснено теоретичний аналіз проблеми професійної ідентичності майбутніх психологів. Розроблено тренінг розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів з урахуванням особливостей кризових періодів процесу навчання. Узагальнено результати та здійснено статистичний аналіз ефективності програми тренінгу. Отримані результати констатують покращення комунікативних здібностей, сприймання та розуміння партнерів; формування гуманістичної та альтруїстичної спрямованості на іншу людину, що лежить в основі емпатії; розвиток творчих здібностей та креативності; рефлексивних здібностей, самоаналізу та самопізнання; вербалізації життєвих та професійних цінностей та принципів; підвищення впевненості в собі та формуванні адекватної самооцінки учасників групи. |
Description: | Щербан Т. Д. Тренінг як засіб розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів / Т. Д. Щербан, І. І. Брецко // Психологія: теорія і практика : збірник наукових праць / гол. ред. І.О. Корнієнко. - Мукачево-Київ : РВВ МДУ, 2019. - №Вип.1(3). - С.222-232 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3519 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Training_as_a_means_developing_professional_identity_future_psychologists.pdf | Тренінг як засіб розвитку професійної ідентичності майбутніх психологів | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.