Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3714
Titel: Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Stichwörter: екологічний маркетинг
методологічні підходи
дослідження проблем
характеристика ринку
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гаврилець О. В. Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу / О. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 421-422
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3714
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Methodological_approaches_to_research_problems_development_and_introduction_ecological_marketing.pdfМетодологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу841.3 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.