Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3714
Название: Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключевые слова: екологічний маркетинг
методологічні підходи
дослідження проблем
характеристика ринку
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець О. В. Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу / О. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 421-422
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3714
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Methodological_approaches_to_research_problems_development_and_introduction_ecological_marketing.pdfМетодологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу841.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.