Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3714
Назва: Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: екологічний маркетинг
методологічні підходи
дослідження проблем
характеристика ринку
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О. В. Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу / О. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 421-422
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3714
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological_approaches_to_research_problems_development_and_introduction_ecological_marketing.pdfМетодологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу841.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.