Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2019-10-07T11:56:38Z-
dc.date.available2019-10-07T11:56:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3714-
dc.descriptionГаврилець О. В. Методологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу / О. В. Гаврилець // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 421-422en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectекологічний маркетингen_US
dc.subjectметодологічні підходиen_US
dc.subjectдослідження проблемen_US
dc.subjectхарактеристика ринкуen_US
dc.titleМетодологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodological_approaches_to_research_problems_development_and_introduction_ecological_marketing.pdfМетодологічні підходи до дослідження проблем розвитку та впровадження екологічного маркетингу841.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.