Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3718
Titel: Аудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи
Autoren: Звонар, Йолана Петрівна
Stichwörter: управління підприємством
криза
аудит
маркетинг
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Звонар Й. П. Аудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи / Й. П. Звонар // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 434-436
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3718
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Audit_marketing_opportunities_and_its_role_in_managing_enterprise_in_a_crisis.pdfАудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи820.7 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.