Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3718
Назва: Аудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи
Автори: Звонар, Йолана Петрівна
Ключові слова: управління підприємством
криза
аудит
маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Звонар Й. П. Аудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи / Й. П. Звонар // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 434-436
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3718
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Audit_marketing_opportunities_and_its_role_in_managing_enterprise_in_a_crisis.pdfАудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризи820.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.