Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3720
Назва: Інтернет маркетинг та інтернет речей як сучасна концепція розвитку технологій майбутнього
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Чекан, Є. М.
Ключові слова: інтернет речей
інтернет-маркетинг
технології майбутнього
інформаційні технології
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Бора Н. Ю. Інтернет маркетинг та інтернет речей як сучасна концепція розвитку технологій майбутнього / Н. Ю. Бора, Є. М. Чекан // Фінансове регулювання зрушень в економіці України : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м.Мукачево, 20 березня 2019 року). - Мукачево : МДУ, 2019. - С.107-109
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3720
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Internet_marketing_and_the_Internet_of_Things_modern.pdfІнтернет маркетинг та Інтернет речей як сучасна концепція розвитку технологій майбутнього756.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.