Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3738
Название: Формування маркетингових стратегій підприємства
Авторы: Максименко, Діана Вікторівна
Ключевые слова: підприємство
маркетингові стратегії
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Описание: Максименко Д. В. Формування маркетингових стратегій підприємства / Д. В. Максименко // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 465-467
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3738
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Formation_of_enterprise_marketing_strategies.pdfФормування маркетингових стратегій підприємства822.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.