Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3779
Назва: Формування рекламної кампанії туристичного підприємства
Автори: Лужанська, Тетяна Юріївна
Комарницький, О. В.
Ключові слова: туристичне підприємство
реклама
рекламна кампанія
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Лужанська Т. Ю. Формування рекламної кампанії туристичного підприємства / Т. Ю. Лужанська, О. В. Комарницький // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (16-17 травня 2019 р., м. Мукачево) / ред.кол. : Т.Д.Щербан (гол.ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 538-540
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3779
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation_of_advertising_campaign_of_tourist_enterprise.pdfФормування рекламної кампанії туристичного підприємства806.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.