Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3849
Назва: Імідж підприємства сфери послуг: його роль та етапи формування
Автори: Рубіш, Марина Андріївна
Ключові слова: імідж підприємства
імідж
створення доброго іміджу
сфера послуг
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Рубіш М. А. Імідж підприємства сфери послуг: його роль та етапи формування / М. А. Рубіш // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево 18-19 квітня). - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 159-161
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3849
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Image_of_a_service_company_its_role_and_stages_of_formation.pdfІмідж підприємства сфери послуг: його роль та етапи формування670.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.