Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3925
Title: Формування маркетингових засад розвитку страхового бізнесу
Authors: Братюк, Віра Петрівна
Keywords: маркетингові засади
страховий бізнес
страховий маркетинг
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Description: Братюк В. П. Формування маркетингових засад розвитку страхового бізнесу / В. П. Братюк // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 235-240
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3925
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_marketing_bases_insurance_business_development.pdfФормування маркетингових засад розвитку страхового бізнесу768.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.