Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3925
Title: Формування маркетингових засад розвитку страхового бізнесу
Authors: Братюк, Віра Петрівна
Keywords: маркетингові засади
страховий бізнес
страховий маркетинг
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Description: Братюк В. П. Формування маркетингових засад розвитку страхового бізнесу / В. П. Братюк // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 235-240
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3925
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Formation_marketing_bases_insurance_business_development.pdfФормування маркетингових засад розвитку страхового бізнесу768.63 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!