Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБратюк, Віра Петрівна-
dc.date.accessioned2019-10-25T11:00:20Z-
dc.date.available2019-10-25T11:00:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3925-
dc.descriptionБратюк В. П. Формування маркетингових засад розвитку страхового бізнесу / В. П. Братюк // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 235-240en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингові засадиen_US
dc.subjectстраховий бізнесen_US
dc.subjectстраховий маркетингen_US
dc.titleФормування маркетингових засад розвитку страхового бізнесуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formation_marketing_bases_insurance_business_development.pdfФормування маркетингових засад розвитку страхового бізнесу768.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.