Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Title: Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Бундзяк, Л. В.
Keywords: маркетингові дослідження
підприєство
Issue Date: 2018
Publisher: МДУ
Description: Гаврилець О. В. Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів / О. В. Гаврилець, Л. В. Бундзяк // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 243-245
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Application_marketing_research_methods_when_developing_new_products.pdfЗастосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів909.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.