Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Название: Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів
Авторы: Гаврилець, Олеся Василівна
Бундзяк, Л. В.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
підприєство
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Описание: Гаврилець О. В. Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів / О. В. Гаврилець, Л. В. Бундзяк // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 243-245
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Application_marketing_research_methods_when_developing_new_products.pdfЗастосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів909.31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.