Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorБундзяк, Л. В.-
dc.date.accessioned2019-10-25T13:23:53Z-
dc.date.available2019-10-25T13:23:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3936-
dc.descriptionГаврилець О. В. Застосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів / О. В. Гаврилець, Л. В. Бундзяк // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 243-245en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectпідприєствоen_US
dc.titleЗастосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Application_marketing_research_methods_when_developing_new_products.pdfЗастосування методів маркетингового дослідження при розробці нових товарів909.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.